Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye
Opprinnelig lagt inn av groost, her.
Hei!
Jeg er nybegynner her, og har tatt meg mål om å gå fra 102 tunge og slitsomme kilo, ned til rundt 70. Jeg har vært jo-jo slanker siden jeg gikk på ungdomskolen....det vil si i ca 20 år! Og alle tidligere kurer har gått ut på å spise mindre og holde meg unna alt som smaker godt! Har selvfølgelig gått ned noen få kilo, men har alltid gått opp igjen det jeg tok av + noen kilo til. Men tror jeg endelig har funnet kuren som kan funke for meg. Har vært på induksjon nå i 14 dager. Har ikke vært sulten, og jeg kan spise god mat! Kan det være bedre å være på slankekur??! Jeg har hittil gått ned 5,5 kilo. Før hadde jeg søthunger nesten hele tiden, og etter hver middag sank jeg ned i sofaen og ble der resten av kvelden. Jeg orket ingenting og var trøtt bestandig. Nå klarer jeg nesten ikke å sitte stille, jeg har masse energi og søte fristelser frister ikke lenger! Hurra! Håper det fortsetter slik! I helgen var jeg for første gang på flere år med ungene ute i snøen. Vi drev på hele dagen, og var deilig slitne når kvelden kom. Til og med ungene bemerker at jeg er mer aktiv.
Har hatt mye hjelp i denne nettsiden, takk til alle som deler sine gode råd! Skal komme med mine når jeg er litt mer dreven! 
Hilsen fra Groost
Velkommen og Gratulerer med resultatene. Moro ikke sant??? Dette kommer til å gå superduperbra!!!
|