Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-07, 10:53   #13
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: For alle som er på Eurodiett akkurat nå

Opprinnelig lagt inn av Mari-Ann, her.

Hei

Jeg begynte på Eurodietten for 14 dager siden og har gått ned 6 kilo Meningen var at jeg skulle ta fase 1 i 20 dager og så gå over til fase2. Etter 1. uka på fase1, bestemte jeg meg for at jeg trengte et måltid å glede meg til. Dermed spiser jeg omelett av 2 egg og salat en gang om dagen (eller et kyllingbryst, fisk + salat). Dette går mye lettere og man kan spise sammen med andre.J

Jeg har gått på Ketolysedietten for 2 år siden og hadde god effekt av den, men har dessverre gått opp alt igjen Denne gangen starter jeg med Eurodietten for å gå litt raskt ned i begynnelsen (skal ned 30 kilo ) Veldig motiverende å lese her i forumet om hvordan det går med andre.

Mari-Ann

Så bra at det går så fint for deg Har en venninne som også går på kuren og raser ned i vekt.
Synes det høres fornuftig ut å bytte ut til et mat-måltid om dag etter 14 dager. Så har man litt å se frem til og blir ikke helt rar

Ser du for deg å gå tilbake til lavkarbo-kosthold når du er nærmere målet ditt? Vet du hvordan kroppen vil takle det? Litt nysgjerrig på om man raser opp igjen så fort man begynner å spise litt mat igjen.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat