Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-07, 23:52   #14
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: For en nedtur, jeg har astma

Opprinnelig lagt inn av stinasol, her.

har ikke merket noe annet enn at når jeg sluttet med ventolin og fikk den nye medisinen så ble alt bare solskinn og glede dette var for ca 3 år siden,altså før jeg ble overvektig og før jeg ble slank igjen

Ikke så rart at du opplever forskjell.

Ventoline er beregnet for å åpne de trange luftveiene ved astma.

Symbicort inneholder ett stoff som åpner de trange luftveiene, samt at det inneholder steroider som også virker på astmaen. Altså stor forskjell på de to.

Har selv brukt seretide (også ett kombinasjonspreparat) som funket godt. Symbicort fikk jeg sånn hjertebank av, så den tålte jeg ikke.

Etter at jeg begynte med lavkarbo holder det med å bare ta ventoline for min del. Steroidene gjør meg egentlig bare verre.

Dette viser vel at vi er alle ulike, og en medisin som passer for en, trenger ikke passe for den neste. Men kjekt med råd og vink da.