Tråd: Hvor lenge?
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-07, 18:53   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: hvor lenge?

Jeg startet med lavkarbo kosthold i 1982.
Boka het "Helseforeningens Slankebok" og inneholdt bl.a. Det Profetiske kosthold (pro for protein og fet for fett) - nemlig Atkins. Tok av runt 20-25 kilo. Jeg ønsket å vite/lære mer og fikk slekt i USA til å hjelpe meg med å få fatt i originalen. Siden da har jeg stort sett spist lavkarbo. Har falt av noen ganger - Atkins i begynnelsen med 8 karber pr dag var ikke noe som var lett følge. Etterhvert som filosofien utviklet seg ble det lettere og lavkarbo mer kjent/utbredt. På grunn av div. sykdom og sykehusopphold har brukt induksjonen på å slanke meg et par ganger i løpet av denne tiden, ca. 15 kilo hver gang. Nå vedlikeholder jeg - og det går flott. Kunne ikke tenke meg noe annet kosthold. Har fått så store helsegevinster at det er uaktuelt å gjøre noe annet.