Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-07, 19:28   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og medisiner

I utgangspunket ble ketogene dietter "funnet opp" for å hjelpe nettopp hjertepasienter. Jeg kan ikke skjønne hva som er så farlig med å lavære å spise sukker, ris, poteter og pasta da, - men akkurat når det gjelder å være i ketose vet jeg ikke hvordan dete kan virke inn på visse medisiner. Jeg kjenner flere som har gått på ketogene dietter - og på hjertemedisin samtidig - men da i samråd med lege.

Om en går på hjertemedisiner skal en uansett aldri legge kostholdet drastisk om uten å ha snakket med lege. Send evt. en PM til Dr. Torkil P. Andersen her inne (brukernavn "Torkil"). Han er mannen bak "Slank med Ketolysekuren" og kan gi råd.