Tråd: Asiater
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-07, 00:17   #7
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Asiatere

Asiater spiser veldig mager kost i forhold til oss. Det, i tillegg til mye poteiner, og mye grønnsaker, gjør at de ikke legger så lett på seg av karbohydrater. Og de spiser faktisk ikke såååå mye heller. Det er sammensetningen av maten som teller mest. På europeisk kosthold (det usunne som gjør at europeere legger på seg) vil de legge på seg på samme måte som oss - har det blitt meg fortalt av en japaner jeg satt ved siden av på vei til Tokyo engang. Det var rett etter jeg hadde starta på Atkins første gangen, - så jeg spiste jo ikke flymaten min og måtte forklare ham hvorfor. han la alltid på seg når han var på reise i Europa sa han. Gledet seg til å komme hjem.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat