Tråd: Hvor lenge?
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-07, 10:55   #9
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 59
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor lenge?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

... Derfor er jeg ikke flink nok til å f.eks stille krav til maten og hva jeg skal og ikke skal spise når jeg er sammen med andre. I tillegg til at jeg sliter med planlegginga.

Dette sliter jeg også med. Det blir en del på- og av. Føler vel at jeg har lett for å la meg påvirke av andre som mener at "det må da være lov å kose seg med litt gotteri innimellom vel" Det blir gjerne sittende baki hodet mitt og da er det lett for at jeg vakler. Akkurat som om jeg "leter" litt etter det selv også, fryktelig dumt men...

Men jeg hadde en lengre periode sommeren 2006 hvor jeg var veldig fokusert og alt gikk mye lettere etterhvert som ukene med riktig kostold ble flere. Da gikk jeg ned 8-9 kg og holdt meg stabil i 6 måneder. Så kom jula og nyttår og da mistet jeg fullstendig fokus. Gikk selvfølgelig opp litt igjen, ca. halvparten. Sliter ennå med å komme på rett spor. 5 dager på lavkarbo, så 3 dager med bare drit. Må jobbe med meg selv her for alt sitter i hodet har jeg funnet ut.
Har erfart helsegevinstene og vet dette kostholdet er best for meg. Har klart før, og skal klare det igjen

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat