Sv: Forbrenningspiller!
Opprinnelig lagt inn av Jeanett, her.
Takk folkens!
Det var cayenne tablettene jeg mente! Annonsen er her nå, så jeg var inne å så på de.. Men er det noen som har prøvd de sammen med ketolyse kuren?? Er også litt skeptisk til "slanke piller"..
Jeg følger ketolysekuren og bruker Caye ved siden av de andre foreskrevne vitaminene og mineralene. Synes ikke at Caye burde presenteres som "slankepiller" i reklamen/annonsen, for det blir bare tøysete... Litt dumt, egentlig, fordi dette kosttilskuddet fungerer veldig effektivt på andre måter.
Jeg har alltid hatt store problemer med dårlig fordøyelse og treg mage, helt siden jeg var barn. "Gått på do" nesten bare annenhver uke å sånn... Har i årevis prøvd alle veldokumenterte og også tildels mindre dokumenterte remedier mot dette, uten at noe av det har hatt synderlig effekt på meg. Alle gamle kjerringråd er forlengst utprøvd, for å si det sånn.... Har også hatt veldig treg mage på ketolyse, og selv om det står i boka at man må "påregne noe mindre avføringsmengde og derfor sjeldnere toalettbesøk" på ketolyse, så har dette likevel vært problematisk for meg. Jeg har også alltid vært frossen, med dårlig blodsirkulasjon - arvelig, påstår slekta. Jeg antar at dårlig fordøyelse og blodsirkulasjon kanskje henger sammen....?!
Caye virker ihvertfall som en indre "varmeovn" på meg, og hjelper meg til å "gå på do". Hjelper også på blodsirkulasjonen, har faktisk begynt å bli varm på beina for første gang i mitt liv Har ikke opplevd noen negative bivirkninger ift ketolyse/ketose med å bruke dette kosttilskuddet, så det virker ikke som det er til hinder for kuren på noen måte.
Men ja.......slankepiller er noe helt borti natta meningsløst tøysete, helt enig!!!!!! Uheldig markedsføring, synes jeg, når dette kosttilskuddet (cayennepepper) har så fin innvirkning på mange andre områder. Menmen, folk er jo veldig forskjellige, og det som virker på meg trenger jo ikke å virke på deg, dessverre.
Ha en fin dag, og stå på videre med ditt livsprosjekt!