Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye
Hei,
jeg har været med på lavkarbo.no i et år, og har haft utrolig stor glæde af forumet, så det er vist på tide at jeg præsenterer mig.
Jeg ved ikke hvor meget jeg vejede, da jeg var allertungest. Jeg ville ikke op på en vægt, men for omtrent 7 år siden brugte jeg størrelse 58-60 i tøj. Fra 2000 til 2005 tabte jeg mig laaaaangsomt. Men så skete der noget fantastisk, - jeg hørte om lavkarbo kosthold, og gik i gang med at læse. Atkins fristede mest, så over to omgange i 2006 på sammenlagt 12 uger, tabte jeg 24 kilo
Jeg startede på Atkins igen for 14 dager siden, og har forløbigt tabt 3 kg. Nu bruger jeg str 50, og vejer i skrivende stund omtrent 120 kilo. Eftersom jeg er 171cm høj og kraftigt bygget, er min plan at komme ned til 75 kg. Det vil sige at jeg skal sige farvel og tak til yderligere 45 kg
Eftersom jeg ikke er verdens mest tålmodige person, har jeg lært mig en bøn: "Kære Gud, giv mig tålmodighed - og lad det være nu!"
Tusind tak til alle jer på forumet, der er med til at gøre denne her rejse lidt lettere og meget sjovere.