Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye
Heihei til alle!
Jeg hører vel med i denne gjengen håper jeg, -trenger ihvertfall å ta av 30 kg. Er litt gammel-ny her inne jeg, var mye her inne for to år siden, da het jeg gunnhildMP. Den gangen gikk jeg ned 7 kg i løpet av to mnd på Ketolyse, men gikk på en smell - møtte veggen - gikk på trynet - osv. osv. osv. og ble totalt utbrent etter fem måneder i ny jobb.....jajaja, jeg er kvinne, ja...hvis det skulle være noen tvil
Typisk nyutdannet-kvinne-syndrom. -Og jeg var ikke trippel-arbeidende engang, for jeg har ikke unger....skjønner ikke bæret av hvordan dere som er mødre takler alt presset i hverdagen GUDINNER, er dere, alle sammen!!! Vakre, sterke amasoner, er STUM av beundring over alt dere mestrer og får til, sjonglerer haugevis av baller i lufta samtidig, uten å miste en eneste.... JEG....jeg har nok med å gå på jobb og prøve å slanke meg, jeg....
Men ihvertfall - jeg vet godt at Ketolyse fønker meget bra i mitt tilfelle, jeg tar lett av og er aldri sulten, fullstendig STUFFED som en kalkun i September hele tida faktisk. Problemer med å spise nok, da...det skal sies. Er ikke noe glad i hverken mat eller snop, og mitt problem har alltid vært at jeg ikke spiste mer enn en gang i døgnet, fordi jeg var ikke sulten og derfor droppa å spise hele dagen. -Meeen: så ble jeg plutselig sulten klokka åtte om kvelden, og spiste da tre porsjoner middag med haug på...noen andre som kjenner seg igjen, eller??? Dette funka helt fint det, helt til jeg fylte 30, og så bare *BAANG-KRÆÆSJ* la jeg på meg
30 kg "over natta". Forbrenninga takka vel bare rett og slett for seg, da.... Jaja, sånn kan det gå.
Men pga Ketolyse-kuren har jeg begynt å like mat igjen - REN MAT - uten masse tilbehør og relish og crap, så matlysten er stigende
Startet for sju dager siden, og har gått ned 4 kg, er storfornøyd med det! Kroppen min har alltid vært MEEEGET motvillig til å gi fra seg noe som helst, men nå ser det ut til å gå rette veien.
Hurra for oss alle sammen! Dette går veien, jenter og gutter!
En dag av gangen - et skritt i slengen! Jii-Haaaaa! Banzai!!!