Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-07, 01:15   #9
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Alt finner de på også da...

"litt" sunnere enn vanlig cola ja hvis man tilsetter litt vitaminer!! FOr noe tull! Man må vel heller tenke på at man får i seg alt det sukkeret og e-stoffene i tillegg til vitaminene, da er det jammen ikke noe vits å tilsette vitaminer i noe så skadelig og usunt som cola. Og hvilken virkning har vitaminene som er tilsatt? Virkning lik 0? At mennesker kan skylle ned kunstig vitaminer sammen med sukker og masse e-stoffer håper jeg aldri kommer til å skje i denne verden.

Dette må da bli forbudt. Og innerst inne så tror jeg ikke dette kommer på markedet heller. Sååååå dumme er ikke myndighetene. Men coca cola må da være dumme som i hele tatt tenker på dette som noe å tjene penger på. Slik blir det når penger styrer hjernen.

Bon Aqua sier jeg bare! Det er bra det. Men ikke den nye med bringebær, smaker zalo jo!