Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-07, 11:21   #15
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mulig å kombinere noe ala Grete R. og lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av themonk, her.

Telling av karbohydrater er det stort sett mest av i begynnelsen. Etter hvert får du en følelse av hvor mye du kan spise av hvilke matvarer.

Nå som jeg har gått tre år på lavkarbo føler jeg ikke lenger at det er noe stress. Tenker nesten ikke over det. Bare spiser det jeg pleier å spise liksom. Jeg vet ikke om det er sånn for alle, men det er i alle fall vanskeligst i starten.

Jeg skjønner hvar du mener! Og jeg har bare kjørt lavkarbo et halvår. Til og med nå på induksjon, så synes jeg at det etter en drøy uke er mye lettere å vite om jeg ikke ligger over tjue pr dag.
Jeg gleder meg uansett til oppnådd mål, så jeg kan tenke enda mindre på det. Og jeg elsker lavkarbomaten! Virkelig, så mange nye muligheter!
Og jeg holder det for meg selv, kjæreste og venner går fri for karbotellinga mi. Det er lett for folk å tolke sånne ting dithen til fanatisme...!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat