Sv: Mulig å kombinere noe ala Grete R. og lavkarbo?
Heia Bringebær!
Jeg syntes også det var UR-SKUMMELT å begynne og spise fett i begynnelsen. Vi har jo blitt indoktrinert og hjernevasket de siste 40 årene her til lands, til å tro at man blir feit av å spise fett...
Men det at man spiser mye protein og fett i maten, og en begrenset mengde karbo i form av grønnsaker, gjør at kroppen setter igang en annen type forbrenning og begynner å "brenne" rett fra kroppsfettet istedet...stilig, eller???
Jeg går på en kur som heter Ketolyse-kuren, som baserer seg på denne typen forbrenning. Den siste uken har jeg gått ned nesten fem kilo, spist MYE fett og drevet bare litt moderat trening. Nå skal det sies at jeg trenger å gå ned ca 30 kilo. Vet ikke noe om hvor mye du ønsker å gå ned i vekt, eller om dette hadde vært noe for deg, men hvis du vil så kan du jo sjekke på www.ketolyse.no Mange her inne som går på Ketolysekuren... Det som også er litt stilig er at forfatteren av boken Ketolysekuren -Torkil- også er her inne på forumet, og svarer på spørsmål fra oss når vi trenger hjelp og råd.
Lykke til videre! Stå på!
Masse klemklem fra Nicpins
(ps. Unnskyld hvis jeg var litt krass og slem med det andre GR-innlegget her for ei lita stund siden...var ikke meningen altså....blir bare så eitrende forb......har sett GR-kjøret ødelegge livet til mange venninner, som bare ender opp som jo-jo-slankere og legger på seg mer enn før etter endt kur....HUFF, UNNSKYLD!!!!! Nå begynte jeg visst på'n igjen... )