Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye
Er enig med det dere sier... Føler meg av og til oversett, verste jeg vet er å dra på kino med vennegjengen... kjøper jeg snop føler jeg som at alle tenker : har ho ikke fått nok eller? og hvis jeg IKKE kjøper snop så føler jeg at de tenker : herregud, prøver ho å spille sunn?
Vet det er bare tankene som svirrer, men det er ikke alltid gøy å stikke innom butikker og handle klær heller... sjeldent jeg får spørsmål om jeg trenger hjelp eller noe... men så fort det kommer ei tynn dame inn så iler de til henne... men kan så klar være tilfeldighet.. men det er sånn jeg føler det...
Jeg har hatt en type i 8 år, men han døde i høst, og etter det har jeg vært ute på byen av og itl med jentene- bare for å gjøre noe gøy... er ikke på sjekkeren enda.. men merker fort at jeg blir ofte sittende igjen alene mens de andre jentene blir bydd opp på dans eller noe... Men har noen kjekke venninner som sier nei takk for å holde med meg med selskap.. jeg har sagt at jeg vil at DE skal kose seg og ikke tenke på meg når vi er ute og har det kjekt...
Jeg innbiller meg at hvis jeg blir "tynn" igjen, så vil alt bli lettere, både psykisk og fysisk... for jeg føler som at når folk ser på meg så tenker de hvor stor jeg er... kan jo være tilfeldighetsblikk også... men pakker emg heller inn i store klær etterpå...
|