Takk for alle svar folkens, virkelig et bra forum dette her!
Jeg synes 7.5 dl grønt er mye jeg, særlig på intro.
Men jeg har fulgt rådene deres nå og har økt inntaket av grønnsaker. Kjøpte DOLE salatblanding og brokkoli. Det er jo godt, særlig med Rapsolje som dressing. Og da blir jo måltidet litt mere interessant også.
Har forstått at det er veldig viktig med nok grønnsaker, men hvorfor? Ett par håndfuller i løpet av en dag trodde jeg var nok.
Er det fibrene som er så viktig?
Nille:
Hvordan lager du stappe av blomkål da?
Carbokiller:
Kjenner meg veldig godt igjen i beskrivelsen din. Jeg var også en karbojunkie men nå føler jeg det mye bedre.
Fortsatt er det noen ganger der jeg må ha karbo, senest for bare 4 dager siden. Men det blir lengre og lengre mellom hver sprekk heldigvis. Føler at jeg er mere mett nå (og lengre) etter inntak av oljer og fett (Udo's Choice, Kokosolje, Rapsolje) så dette tror jeg går veien.
Karbohunger er vel ett bra ord ja. Lover meg jo selv at jeg ikke skal sprekke, men fortsatt så skjer det av og til. Og det etter bagateller!
F.eks. sist var da jeg ikke fant Premium Dark sjokolade, men bare Dark milk. Jeg var for svak og kjøpte den. Senere den dagen spiste jeg is (fordi "jeg hadde jo sprukket den dagen allikevel", ikke bare 0,5 liter, men 1 liter i tillegg!!!
Og så var jeg i gang. Hadde veldig vanskeligheter med komme på rett spor igjen. Men nå ser det bedre ut. Kjenner at buksa strammer mere enn bare for en uke siden ja. Jeg tar jo av de samme kiloene igjen og igjen! Men det er jo bare å skjerpe seg.
Forbud er det som gjelder for meg fra nå! Har jo begynt på intro igjen og da er det jo bare en ting som gjelder.
Lykke til skal du også ha!
|