Sv: Hva er det som gir motivasjon?
Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.
jeg har også tenkt på å ta et bilde av meg selv i undertøyet, og henge opp i badeskapet eller noe sånt. og så ta nye bilder for hver 10 kg for å se forskjellen...
Bare tanken på bilde av meg selv i undertøy er nok til å skremme vannet av meg For min del hadde nok det fungert helt motsatt. Å få dokumentert hvor lavt jeg har latt meg selv synke.
Også hadde jeg vært livredd for å ikke få noe nytt bilde etter 10kg, at jeg aldri kommer over den bøygen... At dette er sånn jeg er og skal være for alltid... Nei, nå ble jeg demotivert bare av å tenke på det!
For min del er timinga alfa og omega. Og å endelig forstå hvordan ting henger sammen, og at det ikke BARE er min egen feil at jeg har kommet dit jeg er. Og hvorfor det å leve på samme måte som mine slankende veninner uten at en kilo rikker seg på meg mens de raser av på de kan henge sammen.
Men på tross av det har jeg jo prøvd endel ganger til og fra nå uten at det har vært så effektivt. Så hvorfor har jeg mer tro på det nå? Fordi timinga stemmer. I flere år har jeg slitt med ustabile jobber og andre ting som har tappet meg for energi. Men siden jeg fikk fast jobb i sommer merker jeg energien og overskuddet er der (og bare øker) for å kunne ta tak i andre områder som har "ligget brakk" lenge. Og nå er det bare gøy, før var det et slit. Og alt det kommer av at det er nå jeg er klar for det.