Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-04, 20:37   #11
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Scilla

De uttrykkene ovenfor hørte jeg for mange år siden, så jeg visste hva de betydde...

Nille: Har skjønt for lenge siden at du ikke snakket Stavangerdialekt jeg.
Artig å høre litt om historien din, da!

Jeg er forresten litt dialektschizofren selv. Snakket østlending til jeg ble 8-9 år, og ble gradvis trønder. Snakker fortsatt en form for østlending med familien.

Æ veit itj æ, Albertine... nån andre som vil gjett?

Æ E NO EGGENTLI ÆKT TRØNDER Æ DA, SÅ Æ SKOILL ITJ HATT PROBBLEMA MED Å GJETT, MEN ÆRLIG TALT, SÅ FATTE Æ ITJ NÅNN TENG, HVIST ITJ DET E RÆTT SOM A SCILLA SEI DA

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat