Helt ny her inne ...
Hei
Vil først og fremst takke for et flott forum
Så vil jeg si at jeg også har lest boka til Skaldemann. Har også begynt å legge om til dette kostholdet.
Jeg har i mange år slitt med vekta. Har gått ned 60 kg en gang før, på ca 10 grete roede kurs . Fikk mageplastikk....helt mislykka sådan, og holdt meg vel nede i vekta kanskje tre fire mnd, før 10 kilo sakte men sikkert krøp oppover igjen.. Blei så gravid med tvillinger ......30 kilo opp igjen, og de siste 20 har bare sneket seg på.
Prøvde ett grete Roede kurs, men der har de jo atter en gang forandret kuren, , til faktisk å spise mere brød....gikk ned kanskje 2 kilo på 8 uker, konstant sulten... og synes dette var fryktelig umotiverende.....
Så så jeg denne boka fra Skaldemann og tenkte, tja .. hvorfor ikke prøve. Jeg har jo ikke noe å tape.
Så jeg prøver virkelig. Har prøvet i en uke nå, søtsuget har gitt seg betraktelig, og jeg er mye mindre sulten enn før. Spiser, oksekjøtt, fet fisk, egg,svinekjøtt ( koteletter, stekeflesk osv,) reker, Avocado, smør, helfet ost, og bittelitt kremfløte i teen.
Vekta har hverken gått opp eller ned.
Prøver å spise variert, og ikke for mye mat , men akkurat passe. Prøver å bruke litt tid når jeg spiser.
Håper at det skjer noe innen 4 5- uker Så kanskje motivasjonen blir enda bedre.
Hilsen Prinsessa....

Ikke visste jeg at dagene som fløy forbi var livet...
|