Tråd: Dyr kur?
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-07, 19:22   #9
Traxior
Medlem

Traxior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Bø i Telemark
Alder: 46
Traxior er ny på veien

Sv: Dyr kur?

For min del, så har matbudsjettet mitt gått ned etter jeg begynte på ketolyse.

Handlet kjøttdosen i Sverige forrige uke, altså 10 kg med kjøtt, (8 kg hvitt kjøtt/2 kg rødt) pluss litt annet stasj. (1225 NOK) (Dette holder nok mer enn ut måneden, da jeg stort forsøker å ligge så nærme 200 gram kjøtt per måltid som mulig)

Fisk kjøper jeg i Norge, noe på smart club, noe på kiwi (first price blokker) og en sjelden gang hos fiskehandleren (ca 250 NOK for 12 måltider)

Grønnsaker, rømme, fetaost, oliven, o.l. kjøper jeg hos en innvandrerbutikk, (1000 NOK)

Så drøyt 2000 i månedlige matutgifter overgår ikke hva jeg brukte på mat og godteri før. (66,67 per dag)

Og jeg er fortsatt en stor mann, selvom vekten går nedover, og jeg trenger mitt...

Så nei, jeg er ikke enig i at den er noe særlig dyrere enn andre kurer for meg som singel. Med familie blir ting litt annerledes, men jeg anbefaler deg å lage det samme til deg selv, som til de andre, bortsett fra at du har annet tilbehør. Da kan du fremdeles lage god mat til deg selv, uten at det blir en heftlig ekstrautgift.

Besøk bloggen til Traxior på http://feitmann.com
Traxior er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert med inspirasjon fra ketolyse Svar med sitat