Tråd: Kveldsmat
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-07, 15:14   #13
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kveldsmat

Opprinnelig lagt inn av Spungeworthy, her.

Dessuten er det jo veldig upraktisk å bli sulten etter en halvtime da...
Husker resten av gutta i bandet blei lite fornøyde når jeg fikk "føling", og måtte omtrent spurte ut døra og spole bort til esso for å få i meg sukker..

Huff! Så kjipt! Har du diabetes?
En jeg bodde med i kollektiv fikk føling, og jeg fant ham liggende i døråpninga til hybelen sin helt i bakevja, måtte helle i ham cola med trakt og ringe lege. Det var skummelt!

Fant jo ut selv at jeg hadde hyperinsulinisme i semptember, og legen sa at jeg antagelig kom til å utvikle diabetes før jeg runda tredve Det var såå nedtur, det.
Men til hans, og min store glede er nå insulinverdiene mine mer eller mindre normale
Husker hvordan det var før, blodsukkeret forsvant ned i sokkene etter tre-fire timer uten mat, og jeg ble tung i hue og kropp, og ganske bitch mot omgivelsene.
Hvordan er det med diabetes, medisiner og sånn, dersom det er det du har da, nå som du har gått lavkarbo?

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat