Tråd: Buuuhuuuu
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-04, 08:58   #21
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av nalana

Det er ganske gøy å kunne følge bedre med på de andre ja, men vil man ha full kontroll, så må man nok bruke hukommelsen også, da det er noen, kanskje flere enn jeg har fått med meg også, som har ticker med delmål. På denne måten vet vi ikke hvor mye folk skal ned på sikt, men vi har jo ikke krav på å vite alt om hverandre heller da

Må bare si at tickeren din passer veldig godt sammen med avataren din marianne. Det gir et veldig fint helhetsinntrykk. Det synes at du er en dame med estetisk sans

Så du, ikke bytt flere ganger da!?

Åå..tusen tusen takk, nalana! Jeg trengte VIRKELIG skryt eller positive tilbakemeldinger i dag, så jeg er kjempeglad for at jeg omsider så dette innlegget!!! Eh...det var egentlig ikke meningen at det skulle matche i farger i det hele tatt (jeg burde vel kanskje late som om det var meningen), men jeg SÅ jo hvor harmonisk det ble når jeg fikk den ferdig da .

Takk igjen! Så godt med litt skryt asså
marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat