Tråd: PÅ`n Igjen
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-07, 09:46   #7
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 66
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: PÅ`n Igjen

Hei
Jo flere ganger man går inn og ut av ketolysekuren (og andre slankekurer) jo vanskeligere er det å få den til å fungere. Jeg har prøvd en andre runde med ketolysekuren. Min er faring er at det er tyngre å gå i gang, det har ikke nyhetens interesse og man får ikke det første store vekttap.
Når jeg er i ketose kan jeg nå fint spise såpass mye at vekten står stille, det tenkte jeg ikke på første gang, da gikk jeg nærmest ned uansett!.
Mitt råd til de som er "second time around" eller 3., 4. 5. ??? Spis variert of så fett som man får det til,ta kosttilskudd, mosjon er et must og spis litt mindre porsjoner med mat( ikke vanskelig når sulten er borte).
Da kan det gå like bra som første runde, men det krever litt mer en første gang.
Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat