Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-07, 19:43   #21
snupperella
Medlem

Medlem siden: Apr 2006
snupperella er på en erverdig vei

Sv: Ketolyse-nokadietten

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

tror mange av de atkins shakene ikke akkuat er anbefalt av Atkins selv.

Snupperella: det mange opplever er at når de stagnerer så spiser de mere karbohydrater over en liten periode (ut av ketose) og så går i ketose igjen etterpå. Mange opplever at de går ned igjen da mye sunnere enn pulverkurer i allefall...

nå skal jeg ikke uttale meg om nakadietten, da jeg ikke aner hva det inneholder eller går ut på, men jeg personlig er supermotstander av slike kurer med mindre det er feks Eurodiett som skrives ut av lege, og hvor man får oppfølging av legen i ettertid...

Hei. Jeg har gjort dette ser du, har forsøkt det meste som stod i boka, men saken var at jeg var kjempelei også. Har lest masse om noka før jeg begynte, den har alt jeg trenger og det går kjempefint. Gikk ned 3.6 kg første uka og regner med 2kg pr uke fra nå, men skal kun gå på rent pulver 4 uker så skal jeg bytte ut ett og ett måltid over tid med lavkalori mat. Synes det er enkelt og greit med pulver og fremfor alt smaker det godt. Idag har jeg 1 års dag for når jeg begynte å slanke meg. Hadde jeg visst at det skulle ta så lang tid hadde jeg aldri klart å begynne men nå er jeg så nær at nå er resten bare en lek NESTEN hehe.