Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-07, 01:15   #30
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Grønnsaker - nødvendig eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av tnutt, her.

Jeg kan ikke bevise at grønnsaker er unødvendige, og jeg kan heller ikke bevise at det er unødvendig å spise maur. Mangel på bevis er dessuten bra, for da kan man diskutere videre.

Godt i gang med å påstå at det for moderne mennesker er unødvendig å spise blomster og trær, så vil jeg utvide dette til at man egentlig ikke trenger å bry seg om kostholdet i det hele tatt. Det å drømme om mat gir mer næring enn mat i seg selv, og burde ofres mye mer oppmerksomhet i kostholdsdebatten.

En god latter er også sunt, men den som ler av dette har kanskje ikke skjønt hvor nødvendig det er med gode tanker om mat, uavhengig av mengde og type mat i matskapet. Kanskje dette er det eneste som er nødvendig?

Greit nok, har man ikke annet å komme med, så er det der sikkert morsomt.

Jeg gjorde iallefall et forsøk på å forklare dere hva som lå bak disse anbefalingene.

.


Sist redigert av Ziggy : 25-03-07 kl 21:14.
Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat