Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-04, 12:49   #7
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Oki!

Hvor kjøper jeg bakterier, hvilke er bra og hvor mye skal jeg ta?

Vet Udo har noen - super5, er de ok? Ihvertfall kanllgode...

Jeg er veldig fornøyd med Replete 7-dagers kur. Blander ut en pose med 30 milliarder bakterier i et glass vann og drikker hver kveld. Smaker aprikos. Ellers vet jeg VitaBiosa er veldig bra. Det er flytende på flaske, men jeg vet ikke hvordan det smaker. Begge disse to fås på helsekost. Ellers kan man kjøpe vanlige melkesyrekapsler på apotek også, men det er nok ikke like effektivt. Å drikke Biola syrnet lettmelk er fint for vedlikehold, da denne melken har spesielt god bakteriekultur. Og når man tar melkesyrebakterier (= probiotika), er det lurt å fôre bakteriene litt også, slik at de trives og slår seg ned (=prebiotika). F.O.S. på helsekost er mat for bakterier, og et et flott, naturlig fiber, som også smaker litt søtt! Ellers vil grønnsaker og belgfrukter være prebiotika.

MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat