Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-07, 21:48   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Teller vi kalorier?

Opprinnelig lagt inn av Bente D, her.

Hei der......

Tusen takk for fine svar. Må si jeg ble fristet av din fylte kyllingfillet Gerd,men tanken på alt smøret er det verre med . Men må nok bare venne meg til det om jeg vil oppnå resultater .
Hvordan tilbereder du den kylligfilleten din? Er ingen kløpper på kjøkkenet ser du .

Deler en kyllingfilet på langs, nesten igjennom, legger i et par skiver spekeskinke eller fenalår. 3-4 skiver ost. Krydre kyllingfileen utenpå med valgfritt grillkrydder. Stekes i stekepanne i smør, på begge sider. Legg på lokk og la steke ferdig på ettervarmen. Enkel og greit. Og smaker deilig. Mørt og fint blir det også!
Jeg pleier servere med jukseris eller smørstekt blomkål og brokkoli, litt salat og sjaminjongsaus til.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat