Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-07, 22:13   #7
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Teller vi kalorier?

Opprinnelig lagt inn av Bente D, her.

Hei der......

Tusen takk for fine svar. Må si jeg ble fristet av din fylte kyllingfillet Gerd,men tanken på alt smøret er det verre med . Men må nok bare venne meg til det om jeg vil oppnå resultater .
Hvordan tilbereder du den kylligfilleten din? Er ingen kløpper på kjøkkenet ser du .

Hvis du skal omvendes fra "lite fett er sunt" til "masse fett er sunt" så ønsker jeg deg lykke til. For meg tok det ca. 1-2 år! Husk å spise kjøtt som inneholder mye fett, eller øk fettandelen med sauser eller slik som Gerd gjorde med kyllingfileten. Kyllingfilet alene inneholder veldig lite fett. Av fett blir du mett.

Det med fettet det går seg til over tid. Særlig når du ser resultatene på vekta.