Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-07, 21:52   #41
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: 4x4 intervalltrening

Hei, tusen takk for godt svar! Ser veldig bra ut.
Har en del praktiske tilfeldigheter da jeg bor midt i Oslo by, har 20 min gange tur retur til skole som jeg er på 3-5 ganger i uka, og jobb som jeg er innom to-tre ganger i uka hvor det tar ca en time å gå tur retur. Så jeg skal prøve å spe på litt utover det der tiden og energien strekker til for det optimale.

Har faktisk vurdert å kjøpe ergometersykkel.
Du vil ikke ane hvor mange som selger dyre trimsykler til gibortpriser på finn.no og lignende, klassiker det der å investere i noe sånt som bare blir stående og støve ned... Men finfint for andre som meg!
Drøyer nok treningsstavene....... er aalt for forfengelig av meg, huff.... (får mye trening i armene gjennom yoga-øvelser, dog..)

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat