Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-07, 00:39   #11
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Spørsmål om VVT

Jeg dytter litt på denne tråden igjen jeg.

Jeg lurer fortsatt på om man skal begrenser fløte og rømme i vedvarende, kommer ikke helt fram noe sted. Har blitt mer liberal på rømmen, fløte bruker jeg ikke voldsomt av, men det sto jo også noe om dette blant innleggene til Nille og HP, så der holder jeg meg innenfor.
Men jeg bruker en del rømme, og er seff litt redd for at det skal bli for mye.

Har også latt de ulike stigetrinnene dvele litt, har det ikke travelt med å innføre nye ting. Kanskje nøtter og frø, det har jeg savnet en del.

Uansett da, så er spørsmålene mine om dette med rømmen. Jeg lurer også på hvorfor man kutter ut ferskost i inuksjon når det ikke er mye karber i det..
Og så lurer jeg litt på hva som er vanlig karbegrense? Jeg vet at det er veldig individuellt, men før da jeg spiste hva man kunne kalle for sunn vegetarmat, ikke mye godteri så holdt jeg meg stabilt på samme vekt stort sett hele tiden, og det ble mye pasta, ris, brød etc. Betyr dette at jeg har grei toleranse for karber, eller kan man forstyrre karbeforbrenninga ved å kutte det ned over lang tid?

Er det noen måte å booste effekten på? Mer mosjon? Det går jo greit, men det går også litt sakte. Men det kan igjen ha noe med at jeg ikke har sånn kjempemye å ta av...

Er liksom alltid litt redd for å ikke gjøre ting rett. Og i blant så virker dette for enkelt.. Men fornuftige Jorun vet jo at det bare er en bra ting!

I wonder, oh I wonder...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat