Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-07, 19:46   #8
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Teller vi kalorier?

Opprinnelig lagt inn av Bente D, her.

Hei der......

Tusen takk for fine svar. Må si jeg ble fristet av din fylte kyllingfillet Gerd,men tanken på alt smøret er det verre med . Men må nok bare venne meg til det om jeg vil oppnå resultater .
Hvordan tilbereder du den kylligfilleten din? Er ingen kløpper på kjøkkenet ser du .

Hei
Jeg har prøvd ALT absolutt ALT av slankekurer,og jeg husker veldig godt da jeg startet på ketolysekuren med egg og bacon til frokost - jeg var mer enn skeptisk. Men jeg hadde lest mange vitenskaplige artikler og dette skulle jo virke. Rømmedressingen til lunsjsalaten var jeg også veldig usikker på. Da de første kiloene forsvant uten problemer forsvant også min skepsis.
Jeg håper du får samme glede av kuren som jeg har hatt. Og husk alle de andre positive effekter av kuren: lite sult, masse energi, høy forbrenning, lykkefølelse, bedre kondisjon ja dette er nesten for godt til å være sant.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat