Tråd: Søtstoff
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-04, 18:56   #4
expresso91
Medlem

expresso91 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Møre
Alder: 45
expresso91 har en fantastisk aura rundt segexpresso91 har en fantastisk aura rundt seg
Talking

Thanks

Prøvde den med bær nå...mmm akkurat hva jeg trengte..den var nydelig god å slukket søt hungeren min *puh* Da har jeg ihvertfall en oppskrift som jeg kan bruke disse harde 14 dagene (spesielt hard med mensen)

Opprinnelig lagt inn av nalana

Det er riktig at du finner noen smoothier i min journal som passer på induksjon, men jeg legger allikevel inn et par stykker her, fordi jeg nå har optimalisert dem for å passe enda bedre til induksjon.

Denne oversikten inneholder alle de 3 som står under her. Jeg har laget den fordi jeg har tenkt å ta alle tre hver dag i induksjonsperioden. Anbefaler ikke det for andre, men jeg har nå lyst til å prøve .

Introduksjonsvarianter:
Average Calories
Average Calories
sourcegramscals%total
Total: 1933
Fat:165 1485 77%
Sat:0 0 0% Poly:0 0 0%
Mono:0 0 0%
Carbs:15 60 3%
Fiber:0 0 0%
Protein:96 384 20%
Alcohol:0 0 0%

Olje-shake induksjon

1 porsjon Basic whey proteinpulver, 1 dl fløte, 30 ml ex v olivenolje

Friste-smoothie induksjon

1 porsjon Basic Whey, 1 egg, ½ dl fløte, 50 gram friste (usukrede blandede bær), 10 ml ex v olivenolje

Sjoko-smoothie induksjon

20 g B W, ½ dl fløte, 2 egg, 1 ts lavkarbo sjokoladepålegg, 10 ml ex v olivenolje

Jeg har tilsatt enda mer fett i disse induksjons-smootgiene i forhold til de jeg har brukt før. Som du ser inneholder faktisk en av mine bær, men bare 50 gram, og selv når alle 3 er lagt sammen, så er det bare 5 karber der.

[/img]
expresso91 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat