Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-04, 19:38   #11
Nooria
Støttemedlem

Nooria sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Jeg skjønner.

Sønnen min har så godt som aldri hatt hvetemel eller sukker i sin kropp. Når han begynner i barnehagen ser jeg for meg at jeg gir inntrykk av at han er intollerant for visse matvarer. Vi har en del diabetes 2 i familien, i tillegg til at både jeg, moren min og mormoren min er overbevisst om at vi ikke tåler melk. Nå har jeg for min del tenkt å sjekke dette skikkelig opp snart.

Det er jo slik at allergikere skal være forsiktig med hva de gir barna. Da bør man vel også være det når man er intollerant. Så jeg kan f.eks si at jeg tåler ikke så og slik og derfor mener spesialistene at sønnen min ikke bør ha det.

Har ikke strategien klar men jeg har jo god tid på meg. Skal muligens ha Au pair i to år til.

Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat