Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-07, 14:30   #15
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Deppa av for lite karb?

For meg er det også uforståelig at det skal være så vanskelig å få i seg nok KH! Det er jo det motsatte som oftest er problemet!
Flesteparten av KH skal komme fra varierte salater og grønnsaker, når en går på Ketolysekuren. Vet at noen har spist et stk fiberik pr dag, det går sikkert greit, men rugsprø synes iallefall jeg at "stjeler" for mye av den daglige KH mengden. (En gang iblandt kan du heller unne deg et.)
Prøv i det hele tatt å variere så mye som mulig, ellers har en lett for å bli matlei, uansett hvilken filosofi en velger. På Ketolysekuren er variasjonsmuligheten veldig store! Studer oppskriftene her og gjerne også på www.ketolyse.no Prøv noe nytt og lær deg til å like forskjellige smaker!
"Etedag" er ikke lurt når du går på ketolysekuren. Du går da ut av ketose og taper noen dager på det,- og i tillegg vil du kanskje hver gang streve mer for å gå ned i vekt etterpå!
Lykke til!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat