Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-07, 22:28   #60
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: 4x4 intervalltrening

Hehe, løpe i vannet? Artig tips, det må jeg prøve.
Jeg har nettopp hoppet ut i den store avgjørelse om å gjøre universitetsstudent av meg til høsten, og da er det gratis å trene på domus atletica
Tror det kan bli noen svømmeturer, og laaange opphold i badstuen!
Inntil videre er jeg på full leting etter en ålreit badedrakt som ikke har ryggutringing ned til rompa, og lyskeskjæring opp til armhulene. Så blir det svømming utover våren inntil man kan bade i havet, jeg gleder meg!

Noen som vet noe pro-con om badstu, forresten? Man føler seg i alle fall INNMARI ren, og huden blir veldig klar og myk av det, noe som jo er en feminin kvalitet jeg kan like.

PS: jeg trener tantrisk yoga, det vil si en ganske gammel form, hvor øvelsene holdes og repeteres 8 sekunder a 8 ganger. jobber mye med pust, og jeg mediterer også når vindene i livet blåser som hardest.
Nå kan jeg holde pulsen nede ved f.eks litt gruelige ting, som å gå til tannlegen, ta en sprøyte, sånne ting ved å leve inn i inn- og utånding. En stor fordel.
Har også kvittet meg med det meste av ryggproblemer ved hjelp av yoga.
Yoga betyr for øvrig noe sånt som "stillinger som er behagelige over tid".
Det vil si at dersom man kjenner at noe gjør vondt, så skal man avslutte øvelsen, og heller hvile litt.
Ikke noe "no pain no gain" der i gården altså. Helt etter min smak. Det er jo også derfor jeg er lavkarber!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat