Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-07, 20:06   #11
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: går ikke ned!

Opprinnelig lagt inn av moccis, her.

Hmm trodde at man kunne spise fløte og sånn jeg for og få i meg fett-spiser jo også cc i div oppskrifter jeg har funnet her på forumet..drikker litt pepsi max om kveldene, hvet ikke om jeg klarer kutte den ut Det som jeg syns er rart er at jeg har jo vært i ketose hele tiden og jeg kjenner at kroppen jobber(svetter og har hodepine)
en dag for meg kan se slik ut:
f-eggerøre m litt fløte, bacon
l-salat m div salat,agurk,skinke,egg,paprika,fetaost,ost, dressing
m- div kjøtt enten surra i creme fraice el fløte,brokoli,blomkål el salat
k-en 1/2 pannekake m litt bær på(funnet oppskrift her på forumet ca 6 karb i en hel)Drikker ca 2,5-3 liter vann.Det hender jeg tar et par osteskiver el lignende mellom måltidene også event litt bacongull.

Jo jo, en kan spise fløte og sånt, men viss en opplever at vekten ikke går ned, så kan en vurdere å kutte ut fløte og få fettet fra f.eks olje el. lign.
Synes matendagen din så veldig bra ut, men husk at mengde også kan spille inn. Fortsett en uke eller to slik som du har gjort det, og viss du fortsatt ikke går ned så kan du vurdere om du skal kutte ut eller ned på noen matvarer. Viss du kikker litt på gamle tråder, så ligger her mange tips forresten også! (Ps - da må du kanskje inn i profilen din og endre oppsettet sånn at du kan lese de gamle trådene.)

Lykke til videre!

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat