Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-07, 00:41   #8
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Fant banan-snack med bare 8 g karber!!

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Går det an da? Når ferske bananer har 21 gram karbo pr 100gram...

ja jeg synes også det er rart

Har de vasket bort karbene da eller? Skåret tynne bananskiver og så vasket de veldig grundig. Neida.. Men seriøst, jeg synes også dette er rart. Kanskje det er trykkfeil på pakken? Jeg tror egentlig ikke noe på dette her.

Vet ikke merket, men jeg husker posene fra innvandrerbutikker når jeg bodde i Oslo. Skal ikke se bort ifra at de også finnes på Mega. Det med ananas tror jeg neppe. Har en helt annen sammensetning enn bananer.

Jeg kjøpte ikke disse fordi jeg går jo på en streng diett uten lavkarbosnop, nøtter og mørk sjokolade. Er vel heller ikke så glad i tørka frukt heller, men jeg skal nok få smakt på de engang når jeg har gått ned endel.