Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-07, 11:08   #61
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Grønnsaker - nødvendig eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av tnutt, her.

Det som er mitt standpunkt i denne diskusjonen og som jeg søker gehør for er at jeg som spiser variert, fet og sukkerfri mat ikke trenger ha dårlig samvittighet for min egen helse hvis jeg ikke spiser mer grønnsaker enn jeg har lyst på.

Hvis det er ditt standpunkt og ditt valg kan du vel ta det uten å få det godkjent hos andre? Så lenge man følger filosofien sin og føler seg komfortabel med det valget man tar.
Ja, det er fint med diskusjoner rundt et tema, og når man er usikker kan man gjerne spørre andre. Men man skal ikke nødvendigsvis prakke sin egen overbevisning over på andre. Dette er ikke rettet til deg, men som et generellt problem. Når man spør/bringer et tema på bane må man regne med å få svar som ikke er helt de man selv sitter med og håper å få.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat