Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-07, 00:13   #5
Tuppen
Seniormedlem

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 41
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Himmel og hav!! skrev ett laaangt innlegg- men så måtte min kjære laptop klikke... men kort sagt :

jeg er enig i det photobscura sier

jeg liker å ha gamle bilder av meg selv- for da ser jeg hvor sterk og tøff jeg er ( er ikke innbilsk!!) men at jeg virkelig klarer noe for min egen skyld.. for jeg har ett bilde som jeg viiirkelig misliker, bildet ble tatt av hele familien min da min lille søs ble konfirmert for to år siden.. alle sa hvor pen jeg var den dagen.. unnskyld meg!! har aldri sett meg så fæl som da- og tillegg har jeg bedt noen venner om å være ærlig med meg ( måtte være sikker på at det ikke var psyken som lekte med meg ) og de sa at jeg såg eldre ut enn mora mi.. ho blir 45 år til høsten... det gjorde at jeg ble litt betenksom... men startet ikke før i fjor... men det bildet tar jeg ofte frem, og når folk ser det bildet hos meg eller hos mamma så får jeg de skikkelig bra kommentarer derfor er det greit å ha bilder å kunne sammenligne seg selv med... også det å kunne føle seg stolt av at den personen er borte for godt...

Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat