Tråd: Sover du nok?
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-07, 09:27   #17
Alyssa
Seniormedlem

Alyssa sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Alder: 48
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: sover du nok?

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

OMG....

...why???

Jeg har M.E, migrene og mage-/tarmsykdom - der ligger nok store deler av grunnen til at jeg ikke får sove. Noen annen forklaring har jeg rett og slett ikke - jeg er ofte kjempetrøtt når jeg legger meg, sikker på å få sove. Men den gang ei... Dvs. det hender jo at jeg sovner, men så våkner jeg gjerne etter en times tid igjen eller så... Og da er det nytteløst å få sove noe mer..

Nå er jeg så utslitt at jeg sitter her og skjelver faktisk, og en annen ting - som det jo sto om i den artikkelen - er at jeg føler meg konstant sulten, akkurat som når jeg "levde på" sukker... Må bare banke inn i skolten at det ikke har noe med sult å gjøre - jeg nekter å la vekta begynne å bevege seg gal vei igjen nå altså!

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat