Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-07, 08:10   #10
slaskalainen
Gjest

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Spis mer rent fett. Lag deg en "saus" bestående av rent meierismør som du sauser på frokosten din og kveldsmaten din. Ligg unna grønnsaker etc. en stund. Prøv det. Samme hva man sier er det faktisk slik at enkelte av oss blir "tykke" av grønnsaker.
Kanskje er du så karbosensitiv at selv små grønnsaksbiter kludrer det til for deg.
Dette virket i alle fall for meg. Men du må jo selv avgjøre hva du gjør og hører på!

Faktisk er det jo slik at det som virker for en gitt person ikke virker for en annen, og motsatt.

Du kan sikkert med fordel utsette frokosten noen timer. Om natta forbrenner du optimalt av fettet ditt og du trenger ikke ete frokost om du ikke er sulten. det mener også ernæringseksperten Svihus.

Se hva jeg skrev i artikkelen om den svenske undersøkelsen som noen lurte på var skremmende (av Frank) om de gamle georgianerne.
De spiste en perfekt Atkins-diett før Atkins selv visste om det.

Er du redd for å mangle noen vitaminer eller mineraler, trenger du ikke det, men kjøp deg gjerne en enkel Vitaplex som dekker de viktigste vitaminer og mineraler. Koster noen og førti kroner og gir deg forbruk i 100 dager med vanlig dose. Bruker den selv. Den er god selv om den er billig.

Det kan nok være lurt å kontakte legen din for å få sjekket stoffskiftet ditt eller om noe annet ufarlig kan ligge bak. Det kan jo også gi problemer, selv om det faktisk er ganske sjeldent, i alle fall i forhold til det vi tror. Men du var jo flink til å trene husker jeg fra før.

Dette fikser du helt sikkert Berit. det fortjener du. Don't give up!!!

Svar med sitat