Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-07, 00:04   #20
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 69
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Hvilken by får søke om OL??

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe, her.

who cares? Vi har jo allerde bygd OL arena i Lillehammer så Lillehammer kunne vært søker også. Liten vits i å bygge flere OL arena i lille Norge. OL er hvert 4. år og hvor ofte blir det i Norge? Nå var det i Lillehammer i 1994 og neste kan bli 2018 i Tromsø. Det er 24 år i mellom. Altså 4 ganger hvert 100 år får Norge OL (grovt regnet)!! Også skal vi ha 2 OL arenaer!! Galskap. Du verden som dette skal koste, for Norge som ikke har råd til skikkelige veier og sykeplasser og eldreomsorg engang...

Meeen bortsett fra det er jo Tromsø bra for der blir det jo garantert snø. Men det er jo andre kandidater også. Hvorfor kunne ikke avstemningen vært om Tromsø (eller Norge) faktisk fikk OL eller ikke istedet. Litt rart å JUBLE hemningsløst over noe som kan skje. "Hurra vi får kanskje OL"....

Det er ennå 4 år til vi får høre hvem som får OL også får vi se slike jubelscener og mediahysteri allerede nå fordi Trømsø kan søke om OL. Galskap.

Men nå er jeg ikke så interessert i vinteridrett heller da så jeg burde vel bare holde kjeft. Jeg holder meg til fotball jeg.

Fotball? Marginally more interesting than watching paint dry . . . or grass grow.

(Og nå regner jeg med å bli hudflettet og pisket av minst 85 % av alle medlemmer, men sånn er det bare!)

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat