Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-07, 12:44   #22
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Vanlig å ikke gå ned?

Vil absolutt ikke anbefale å prøve Herbalife.. Har ingenting med mat å gjøre og hører absolutt ikke hjemme i en lavkarbokur.

Å skal begynne å gjøre dramatiske endringer etter en eller to uker blir dumt. Man må gi kroppen tid og om man ikke har gått ned i kilo så bør man måle seg og se om ikke noen antall centimeter har forsvunnet.

Jeg ser og at du ligger på 13-14 karbo om dagen. Langt de fleste opplever at det løsner om de øker til 20 og da bruker disse ekstra karbene på grønnsaker.

Ikke gi opp, drikk mer vann, mer fett og hold deg til kuren så er jeg overbevist om at du ser at det går nedover.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat