Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-07, 12:48   #14
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Spør her og jeg

Hei du!

Nå syns jeg 2 uker er for lite tid å bedømme kostomleggingen på her, husk, det er mange hormonelle prosesser som skal omstilles til ditt nye kosthold, og for dere damer er det heller ikke uvanlig med div. sykluser som kan føre til at kroppen binder mere vann i perioder. Jedg vil anbefale deg å vente 2-3 uker til før du vurderer å gjøre endringer i kostholdet.

Om du allikevel vurderer å gjøre endringer, anbefaler jeg deg å se på OE smoothiene, der vi bruker smør for å øke fettandelen. Tro meg, du kjenner ikke smørsmaken, og det gjør det lettere å få opp fettprosenten sammen med litt bær mv...
Nå syns kanskje jeg og at du kanskje kunne prøve litt mere grønnsaker i kosten, og heller vente 2-3 uker til før du vurderer å gjøre endringer i kostholdet.

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat