Opprinnelig lagt inn av Lise
Kan være greit å få det sjekket, men når jeg ser den listen av symptomer, så tenker jeg: " Har jeg ikke sett den før?"
Joda, det har jeg, du får samme listen om du skal sjekke altmulig, - depresjon, candida, kronisk tretthetssyndrom, forskjellige hormonbalansesykd. med ulike navn... osv... 
jepp greit å ta med det og,har akkurat fått vite ei som tok disse testene,alt var normalt bortsett fra at hun var på grensen til diabetes.
Det jeg mener er at det første vi tenker på når vi får problemer med å gå ned i vekt,er stoffskiftet.
,men det første vi egentlig burde tenke på er insulinresistens.
Dette er såpass nytt hos almennleger enda at mange av dem slett ikke er med engang. De klarer ikke omstille seg.
Depresjon og en del av de andre symptomene er jo like -ved en drøss av sykdomstilfeller.
Men sånn alt i alt tror jeg vi får en billigere verden når det gjelder sykdommstilfeller etterhvert,når de virkelig oppdager hvor mye dritt sukkeret har ført med seg.
Ulempen er vel kanskje pensjonsutbetalingene sikkert bare blir mindre og mindre,men vi får kjøpt 10 kilo sukker for en tier
|