Hva er viktigst?
Jeg trenger å gjøre slanking lett for meg selv så jeg klarer å følge det. Som så mye annet virket lavkarbo veldig enkelt, men jo mer jeg leser jo mer innviklet syns jeg det blir, og jeg merker det tærer på motivasjonen. SÅ jeg trenger litt oppbacking og oppmuntring.
Altså; det virker jo så enkelt ikke sant?- ligg unna ris, brød, pasta, potet og sukker. Så langt så vel. Dét kan jeg klare.
Jeg prøver å holde meg under 40 karber pr dag, men jeg får inntrykk av at det burde være rundt 20. Det vet jeg ikke om jeg får til. Men det må da være bedre med 40 karber enn 400??? eller?
Og så på toppen av det hele så blir jeg usikker på dette med søtstoffer. Jeg er VELDIG glad i te, men MÅ ha suketter i. Og så er jeg glad i ost, men så kan også dét være med på å begrense nedgangen.
Men altså, jeg håper jo det er NOE poeng i å kutte ned til 40 karber pr dag selv om jeg fortsatt spiser ost og bruker suketter???
Har mista litt av optimismen og derfor ikke vært her så mye i det siste. Men det hjelper jo ikke å legge på seg ENNÅ mer, så jeg vil tilbake på det sporet jeg var- hvis det er noen vits.
Ennå strengere regime enn det jeg er på klarer jeg ikke følge, jeg mister all piff når jeg må tenke ennå mer på mat og fokusere så veldig på hva jeg spiser. Enkle regler= enkelt liv.
Vel vel. Ønsker dere alle (og meg selv) en riktig gul påske. Jeg skal nok finne tilbake 

|