Tråd: Grøss og gru
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-04, 00:51   #8
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg har hatt dette her i mange år....en av grunnenen til at jeg tar så seint av. Har sluttet med medisinen, - man håper at alt skal bli bedre med Cocosa !! Har lest mye om kokosnøttolje på nettet .... mange har blitt hjulpet.

Listen over symptomer ligner også på listen i Atkins boka......og at Atkins dietten skal hjelpe....dvs. tingene du spiser hjelper (ren mat, uten kunstige tilsetningstoffer, søtningsmiddel, kjøtt, fugl, fisk, grønnsaker....) Det var en av grunnene til at jeg valgte denne måten å spise på........

Jeg tar blodprøver (T2 og T3 og alt det der) hver 6 mnd. Tror ikke det er lurt å diagnorstisere seg selv.....