Aller først: Jeg er ikke ute etter å ta noen altså – men jeg er ivrig ”etikett-leser” i butikken, og skjønner ikke dette her helt…..
Altså:
Opprinnelig lagt inn av Nille
Baconsvor uten kryddertilsetning er bedre enn bacongull (posten med bacongull jeg fant i butikken inneholdt krydder med SUKKER ) Men hvis du ikke spiser alt på en gang går det vel greitt.... (jeg klarer IKKE å begrense meg !!)
Dette er det jeg har funnet ut i butikken også – og da lurer jeg på…… Hvorfor skriver du da dette et annet sted, Nille?
Opprinnelig lagt inn av Nille
Du kan spise begge Maarud typene av baconsvor:
Bacongull/Baconsvor
Maarud Bacongull lages av ekte grisesvor. Fra å være et biprodukt i slakteriindustrien er det blitt en ettertraktet råvare for et orginalt produkt. Vi importerer Bacongull-råstoff fra Danmark i pelletsform, og friterer dette i olje. Resultatet blir det samme som når vi steker ribbe eller skinkesteik; svoren popper opp og blir lekker og sprø. Gammeldags Baconsvor har beholdt noe mer av fettet under svoren. Vi importerer Gammeldags Baconsvor ferdig pakket fra Danmark.
Har det skjedd endringer med produktene - eller er ikke Atkins og du helt enig om hva dere mener. Eller......er det jeg som ikke skjønner noe her..... Fryktelig redd det er det siste, men da vil jeg jo gjerne bli forklart det da....