Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-07, 20:40   #5
token
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 39
Innlegg: 4
token er på en erverdig vei

Sv: Null karbo + Styrketrening = Framgang?

Opprinnelig lagt inn av slaskalainen, her.

Nei - han mener en del "fitnessforumer" ute på nettet, som ikke har med lavkarbo er å gjøre.

Hva spiste du?

Ah-ha, det ante meg

Jeg har vel spist som de fleste på lavkarbo. Spiser imidlertid mye kebab og taco. Blir aldri lei av det

En vanlig dag ser slik ut:
- Egg og bacon til frokost + smoothie (helst blåbær, som tilfører masse antioksidanter som hjelper på restitusjonen). Spiser bare frokost hvis jeg er sulten. Hvis ikke tar jeg en kopp kaffe for å speed'e opp forbrenningen.
- Til lunsj spiser jeg OFTE bislett kyllingkebab og andre kebab varianter (kebabsjappa ligger beleilig til rett ved skolen), uten brød selvfølgelig. Ellers går det i lunsjkaker og salat. De nye kyllingvingene på Deli er også midt i blinken.
- Til middag spiser jeg ofte taco, ikke med brød eller mais. Ellers går det mye i kyllingfilet. Billig på kiwi, og kan kombineres med masse forskjellige kryddervarianter.


Liker å ha det enkelt. Ikke mye hokus-pokus. Ellers tar jeg omaga 3, e-vitamin og multivitaminer. Før og etter trening går det ofte i proteinshake, myse+kasein. Jeg bruker også proteintilskudd de dagene jeg ikke jeg har fått i meg nok, eller vil erstatte et måltid.

token er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Evolusjonisme Svar med sitat