Tråd: Sover du nok?
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-07, 23:38   #32
chili
Seniormedlem

chili sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 53
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: sover du nok?

Opprinnelig lagt inn av Manina, her.

Til Chili og Alyssa:
Selv har jeg aldri vært så plaget som dere, men jeg har alltid vært B-menneske, og i perioder har det nærmest vært umulig å få sove før det gryr av dag...
Etter å ha gått over på lavkarbo har jeg blitt bedre. Samtidig begynte jeg også å bli flinkere til å få nok dagslys. Jeg tar også kosttilskudd.

Dere bør absolutt oppsøke lege ja, men sovemedisin kan dere jo ikke gå på særlig lenge, så dere får insistere på noe mer omfattende oppfølging.

I mellomtida forsøk å få så mye dagslys som mulig, og så tidlig på dagen som mulig.

Jeg kryper til korset (d.v.s. drar til lege) og får resept på sovepiller (svake) hvis det blir for ille.

... men så har det tidligere kommet (søvnløshet / lite timer pr natt) og gått i perioder m meg.

(Nå er det også p.g.a. store smerter enkelte dager... den er værre. (leddsmerter.) )

uansett, det er viktig å sove nok og
å sove godt, hver natt. !