Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-07, 12:49   #18
Tuppen
Seniormedlem

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 41
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Påsken masse snop overalt, Spisedag?

jeg var virkelig stolt av meg selv i går!!!
må bare få skryte litt

muttern kom hjem fra handle turen i går- la oppi masse snop og greier på stua i skåler.. søs og bror gomlet i vei... mens jeg hadde vann i munnen ( seriøst!) så jeg tenkte bare at jeg skulle gå en liten tur for å tenke på andre ting... det hjalp... så senere på kvelden ble jeg invitert bort til vennepar... de hadde påske godteri over hele huset ( føltes sånn) og vi spilte milionær mens de to spiste masse snop.. jeg drakk pepsi max... men da jeg dro hjem i natt var jeg så kry over meg selv at jeg ikke tok en eneste smakbit!!! så i dag da jeg sto opp såg jeg masse påskesnop i huset- men jeg tenkte : jeg klarte jo det verste i går- så i dag blri det lettere

måtte bare skryte, ser ikke ut som at påsken blir vanskelig likevel- phuuu

Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat